Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ABS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Къса се под пластмасата и почва да прави номера като биметална пластина.
    Иначе има и такива предпазители,но не са за автомобили.
    Горното е от горчив личен опит.
    Грешка! въобще не работи като биметална пластина. Измери какви са и размерите. провери какъв е коефициента на температурно разширение, отчети колко е разликата в температурите и ще видиш че няма начин. Още повече при повишаване на температурата, би следвало метала да се разшири, т.е. пукнатината да се затвори и да даде контакт а не да губи такъв. Склонен съм да се съглася че при теб от вибрации контактът е изчезвал и се е появявал при счупен предпазител.
    Като отклонение от темата на мястото на този предпазител може да сложите и твърд мост като това няма да се отрази върху работата на абс-а. Иначе такива предпазители може да намерите в ТиН кар
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
      И още нещо. Винаги мери буксата докато е включена. Отхлопи капачето на гърба й ( ако има такова) или боцкай с една топлийка кабелите, но това е единтвеният верен начин. При лоша връзка без товар(с откачена букса) НИЩО няма да разбереш .
      Та мериш кабелите на следните крачета :
      17 и 18 -> постоянно захранване +12V (малко вероятно) при проблем провери предпазител F1 60А
      15 -> +12V при контакт (голяма вероятност). при проблем провери предпазител F1 (F10) 10A
      14 -> +12V при контакт и натиснат педал на спирачката. (не е от тук със сигурност) но при проблем провери предпазител F13 10A и стопмашинката .
      Накрая но , не на последно място "масите" :
      16, 19 -> 0V (също има голяма вероятност)
      Номерата ги пише вътре в куксата от към страната на АБС-а.
      Мериш когато ABS-a e проблемен и неработещ !!!!!!!!

      След като при проблем губиш връзка през OBD-то с електронният модул, няма никакъв смисъл да проверяваш датчици , електромоторче и реленцето за моторчето
      От там нататък ти остава единственно опцията да изчоплиш платката с електронните компоненти и да я презапоиш .
      В крайна сметка мисля, че след всички тези гимнастики , ще си смениш електрониката с нова, както още в началото fiore ти каза да направиш
      ПП: Все пак наистина евала за това, че се опитваш да установиш точно какъв е проблема
      Колега много ти благодаря за подробната информация това което ти ми написа аз го проверих преди 3 дена в буксата захранваща АБС-а няма никакви отклонения всички букси работят нормално. проверил съм постоянното напреженито в клеймите за които ти ми пишеш , всичко е нормално, предпазителите за които ми пишеш и при тях всичко е нормално . ходех на диагностика, майтора провери напрежението и масата от 60 амперовия бушон всичко си е в ред няма никакви отклонения. при подаване на контакт майстора каза за секунди да се включи някакъв електромотор на АБС-а но той не се включва, каза ми че самата централа на АБС-а е издала багажа. майстора потърси в интернет и каза че мога да я сменя с всички централи на Алфа 156 с мотор от 1.6 TS до 2.4 GTD намерих АБС с централа за 1.6 която ще ми струва 250 лв. благодаря за инфото което ми писа, ако знаеш някаде по евтина централа моля пиши ми...

      Comment


      • #18
        Няколко неща:
        1/ "Майстора" сигурно си има име но можеш да му кажеш да провери преди да говори. Вече ти написах че централите са два вида- със и без ВДЦ;Ако си с 60А предпазител Централата ти има вероятност да е с ВДЦ
        2/ Няма мотор който да трябва да се включва със даването на контакт който да е свързан с АБС-а;
        3/ Май със всичко което си направил си установил неща които доста преди това ти бяхме казали.
        4/ Цената която пишеш е доста висока за централа 2-ра ръка. Вече ти писах къде да се обадиш.

        Успех!
        Сега гледай да се прекараш и през обезвъздушаване на спирачки и ще си минал по най тежкия път))
        Размени само електрониката на двете централи като вземеш друга!
        Last edited by fiore; d.m.y г., 19:27.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #19
          Докаде я докара колега??Моля сподели с нас.Предварително благодаря
          www.webasto.snimka.bg

          Comment


          • #20
            Колеги благодаря за помоща която ми оказахте във връзка с АБС-а. Намерих и смених електрониката на АБС-а и всичко се оправи нямам никакви проблеми за което много ви благодаря.

            Comment

            Working...
            X